28 augusti 2006

Måndag och Therese är sjuk

Ja som jag trodde blev Therese hemma idag från skolan.
Hon är varm av feber och snuvig. Hennes luftrör rosslar och hon klagar själv på att hon känner sig tät :-(

Så det blev inget bakat idag som jag hade tänkt mig.
Får se hur hon är imorgon.

Har fått en hel del saker sålda på Tradera :-)
Sådant gör mig glad!
Mera pengar åt folket *ler*
Så kan jag köpa mera pysselsaker istället. ;-)

Det är meningen att vi skall få främande imorgon, och att vi skulle få vår nya lilla kanin till oss äntligen!

Men det ser mörkt ut, med tanke på att Therese är såpass dålig.

Gissar på att de inte vill åka hit och smitta sina egna barn som precis börjat skolan ;-)
Men vi får se imorgon hur det blir dock.

Blev en kortis här i bloggen idag, och det verkar handla mest om Therese ser jag *s*

Ha de gött alla :-)
Och sov gott

Kram ~*~ Koy ~*~

2 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas Therese kryar på sig snabbt och att ni får hem lilla kaninen snart. :-) Och grattis till Tradera-försäljningen! Jag måste ta mig i kragen och sälja lite jag med. Det finns ju alltid nåt att sprätta pengar på. ;-) Kramis!

Anonym sa...

Grattis till bloggen och försäljningarna. Alltid skoj att få in extra pengar så man kan köpa mer pysselsaker :-)

Hoppas tjejen kryar på sig snart och att ni får hem er lilla kanin!

Kram Cia