27 augusti 2006

söndag igen

Ja så är det Söndag igen.
Therese har gått och blivit förkyld förståss.
Ja det var ju väntat då hon började skolan i Torsdags.
Hon blir fortfarande sjuk när hon träffar alla kompisar, precis som barnen blir som små då de börjar dagis. *suck*

Och jag har haft Migrän sedan Fredag kväll. Fy det är så jobbigt med denna migrän.
Men i kväll verkar det ha gett med sig. Bara molande huvudvärk kvar nu .

Snart är nu Den stora Ute Kaninburen klar *glad*
Fiona får flytta ut och får en fästman i rummet brevid till veckan med :)
En liten Lejonhuvad ,brun siames pojke *ler*

Varit ute och övningskört med Robin idag igen. Det går bara bättre och bättre!
Snart dags att börja på Trafikskola för han. Tänka sig. Min älsta son är snart 18 år!
Och minstingen fyller 7 år om några veckor.

Konstigt detta, jag som bara är 25 år!

Hej hopp!
Ha en bra arbetsvecka all ni som jobbar.

Kramis ~*~ Koy ~*~

1 kommentar:

Mindi sa...

Tack snälla för länken. :)
Jag har sett den på amerikanska sidor men jag ville helst kunna handla den här hemma i Sverige!!!! :)

Sitter och river och sliter mitt hår och undrar vem DU är? :) Är du den jag tror du är eller är du någon annan tro? ;)

Kram kram