11 augusti 2007

Pysslat lite igen

Hej igen kära bloggläsare!
Ser att det tar lite tid mellan mina inlägg här ..... Men jag vet faktiskt inte vart tiden tar vägen *ler*
Sedan har jag haft sådan problem att logga in här på Blogger :-(
Har inte kunnat varken skriva i min blogg eller komentera i andras bloggar tyvärr.
Men nu tack var ett tips från en nätvän, så bytte jag webbläsare.
Kör nu Firefox istället för Explorer och då ser ni, så funkar det!!! :-)

Men jag tänkte visa ett par LO jag gjort senaste tiden.


Det är en på min ROSA tjej.
Den är gjord efter en skiss på Hobbyhuset och så här blev min tolkning av den :-)



I helgen har vi haft onlineCrop på en lista jag är med på. Denna Lo på Nathalie gjorde jag då.



Gjorde En Lo till på mina båda söta tjejer ! Så här ser den ut.
Den här är dock lite enklare men det är skönt att göra sådana ibland med :-)




Till sist blev det ett kort till Therese på hennes 8-årsdag.
Här är jag verkligen ute i god tid;-)
Där skulle det vara ett kort med foto på och så här blev det!



Ja det var allt för denna gång!
Hoppas på att vi snart "ses" här igen :-)

Kram på er!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så snygga LO du gör! Gillar att det är mycket färg och kontraster

Lotta sa...

Stor och liten är KANON! Och kortet blev ju bara för gulligt. Det har du gjort bra tycker jag :-D

Kram

Annika kort & gott sa...

Ja ibland så undrar man vart tiden tar vägen. kul att du haft tid att pyssla lite i alla fall. Favoriten är vatten LOn.
kram Annika

Karabara sa...

Så fint du har gjort!
Kram Karin

Anonym sa...

Fina grejer du han göra.
Och du ser att Firefox var bätter än IE. Tänk så bra att kunna ha en massa sidor öppna i flikar men bara ett fönster öppet.

kram am

Anonym sa...

om det är ok så lägger jag dig bland mina länkar så jag hittar tillbaka

Marianne sa...

Vad fina saker du gjort.
Kram/marsipan

Anonym sa...

Gillar din Lo´s Speciellt Stor ocliten systrar.

Jätte fina!!

~MArja~