24 augusti 2007

Tillökning x 2 :-)

Ja nu har vi äntligen fått tillökning i familjen igen *ler*
Denna gång så föddes det natten till i Lördags 4 små söta kaninungar!!
( eller nu ljuger jag nog lite, för de var inte speciellt söta då men de börjar bli det nu *ler* )

Det ser ut som det blir 2 Zobel Siames brun, 1 blå och en svart.
Ja de siames bruna och den blå kan jag gå med på för Mamma Fiona är blå och pappan är ju zobel siames brun :-)
Men svart ? *ler* Ja nu kan det gå tillbaks i färgerna i alla fall som tur är annars kan man ju undra *s*


Så här såg de i alla fall ut då de är ungefär ½ dygn gamla.



Skall ta nytt kort idag tänkte jag. De är ju faktiskt 7 dagar idag :-)
Lite Pyssel har det blivit gjort, ett par kort i alla fall.

Här kommer ett av dem till att börja med.



Gjorde detta i en utmaning där man skulle göra ett kort som var lilla.

Sedan måste jag ju få berätta en för mig jättekul sak!
Det kom ett brev från på psten från Bangirot.
Jag får aldrig därifrån så naturligtvis undrar man.....

I där ligger det en utbetalningslapp på 1000 kronor!!
Jag hade tydligen vunnit det i ett slags dragningslotteri som jag anmält mig till någon gång.
Jag vet inte riktigt vad det är eller när jag tävlade *s* Men det var en vinst iallafall stod det :-)
OCh det räcker för mig! *ler*


Så nu ni! Har det här ni tillökning nr: 2


Så för de pengarna jag vann köpte jag denna söta Groda ;-)
Har köpt några nya dies med så klart!
Den har en kompis här hemma, en Rosa Quickutz.
Men den har jag funderat påatt sälja. Får se om jag efter tag tror att jag ändå kommer ha användning för min lilla Rosa tång ;-)
Erfarenheter av detta ? Använder ni er tång ibland fast ni köpt en Cuttlebug eller en Reva :-)

Ha en trevlig helg alla! Så hörs vi snart av igen!

Kram på er !

8 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjoho!
använder tången med :)
hiih
ha en trevlig helg
kramis Mia

Anonym sa...

Gratulerar med tilløkning, men så søta var de inte ännu det kan jag hålla med om ;) .

God helg!

Anonym sa...

Åh vilka sötnosar, vi har också haft kaninungar förr - underbart roligt. Lycka till med dem!
Grattis till din CB, jag har både tång och groda - de kompletterar varandra bra. När det ska gå snabbt använder jag tången.
Vilka fina kort du gör, tack för titten!

Karabara sa...

Åh, tror du man blir avundsjuk eller?!
Både på småttingar och grodan!
Grattis till vinsten.
Kram Karin

Anonym sa...

Va kul att vinna pengar s� man kan unna sig n�t extra. Blev det en tur till Kristinehamn i alla fall.

Anonym sa...

Det var jag som var anonym
Marianne

Anonym sa...

Aldrig fel med vinst!!
La till dig i mina blogglänkar nu,,
MM på mysbebbar

Anna Maria Niia sa...

Tack för titten!!!
Kikar tilllbaka och inser att lyckan även lyst på dig!! ;)
Fin sida du har! Återkommer gärna!