21 september 2007

Lovade ju...

Ja jag lovade ju att visa lite mera foton på våra småttingar här :-)
Småttingar = Kaninbäbisarna ;-)
De är nu snart 5 veckor och tiden bara rusar iväg!
Vi vet nu att det är 1 hona och 3 hanar vi har.

Här kommer det två foton på 2 av dem. En del av er har redan sett dessa koert i min fotoblogg bla.
Först ett foto på den blåa hannen.



Och så ett på våran enda hona som är en siamesfärgad.



Är de inte söta så säg ;-) Börjar bli dags att jaga nya ägare till dem snart med. :-(
Men vi kan inte behålla dem, går ju inte ha hur mycket djur som helst *s*

De andra två är hannar då och en är svart och en är Siamesfärgad den med.

Här kommer det ett foto på dem alla fyra då .
Inte av bästa kvalite kanske, men det ger er en hum om hur de ser ut ;-)



Ja det var det för nu :-)
Skall ta och ladda upp lite scrap jag gjort med tänkte jag.
Men det kommer lite senare

Kram till er som läser detta!

6 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjoho
du har blivit taggad kolla min blogg :)

Kramis MP

Frusvea sa...

ÅH vilka otroligt söta kaninbebisar!!! Man vill ju ha allihopa :) Fast vi har precis köpt en lejonkaninspojke som nu är 11 veckor :)
Förresten har jag väntat och väntat på lite post från dig ;)
*kram Cina*

Ann Parknert sa...

Jättesöta bebisar!!! Va kul att de fick olika färg, alltså enfärgade som det ser ut alla fall!

Fotograferande Maria sa...

Jättesöta!!!!!

Anonym sa...

Oj, så fantastiskt søta!!!

Karabara sa...

Men gú så söta!
Älskade den gråa!
Kanon gulliga bebisar!
Kram Karin