7 november 2007

Har blivit utmanad !

Jag har blivit utmanad av Marie
Det går ut på att jag skall skriva 7 saningar om mig själv.

Här är reglerna:
1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade
Så här kommer det några sanningar om mig då :

1. Hatar när mobilen ringer på morgonen, och trycker ALLTID ! 2 gånger på Snooze innan jag går upp ;-)
2. Har svårt för att ta beröm av andra för det jag gör eller komplimanger för att jag tex gått ned i vikt. Självförtroendet är nog ganska dåligt .
3. Älskar att shoppa, och kan gärna "gömma" lite och tar fram det sedan då det är "gammalt" sedan en tid *s*
4. Hatar att diska och tvätta. Tur vi är flera i familjen som kan hjälpas åt ;-)
5. Älskar godis, glass och ostbågar! Mågot udda är nog att jag verkligen är galen i supersalt och supersurt godis och måste helst dricka mjölk till det *s* Det är sååå gott tillsammans!
6. Spelar hög musik ( gärna Hårdrock) och diggar för fullt då jag åker bil själv, tyvärr kan jag även gasa kanske lite för mycket med vid fint väglag. Tacka vet jag 110 vägar *s*
7. Frågar gärna både en och två gånger hur saker skall göras, för att slippa göra fel. Är rädd för att "klanta" till saker. Och det är ju dumt att göra det ;-)

Här är de 7 jag har skickat vidare utmaningen till: Linda Maria MiaPuh Sara Marie Cia Annelie

Kram på er!

5 kommentarer:

Miapuh sa...

tjoho :)
haha den taggade jag väl dig på för ett tag sen :D

Snygga grejor du gjort o shoppat. ringde förut i går men ingen svarade hörs i morgon
släng på msn
kramis

Anonym sa...

Hej hej
Trevligt att du tittar in i min blogg.

Här är svar på dina frågor:
Bokstavsstämplarna är clerarstamps från Sassa Fras Lass, köpt hos Annas.

Twinklingsaskarna är från Clas Olsson. De passar sådär. Locket går bara att stänga halvt.

Ska lägga mer min hemsida. Smycken gör jag inte längre och korten säljer bara "live".

Karabara sa...

Tjohoo och tjoohej!
Har lite lika sanningar du och jag, man vilka nämner jag inte *ler*

Kul att läsa!
Kram Karin

Anonym sa...

Hej!
Trevlig utmaning :) , ska fundera :-) .

Førsøkte maila dig løsenordet, men fick mailet i retur, kanske du skrivit fel mailadress i min blogg..?

Ha det fint!
((Kramar))

Anonym sa...

Då vet man lite mer om dig nu... ;-)
Du har gjort jättefina julkort här!!