7 november 2007

Kort,scrappat, mässa mm

Hej på er alla kära vänner
Dags att uppdatera bloggen lite va? ;-)

Först vill jag nämna att jag är med på något som heter STämpelstaffeten på ett forum.
Den grupp jag är med i kallar sig Stämpelfamtomerna - Experter på Maskering *s*

Det är faktiskt jätteskoj! Vi får massor av utmaningar, och jag skall visa upp vad jag gjort frampå bara vi får lov till det! :D

Här kommer ytterligare ett julkort jag gjort!

Ja det blir ju gärna att man snöar in på julkort nu då den tiden närmar sig!
Detta kort har jag gjort i alla fall :-)



Sedan har jag ett par Lo som jag märke att jag inte visat *s*
Ja det är ju flera men dessa två får ni se nu!


Denna vann jag en tävling med :-) Jag vann en hög med papper från hobbyhuset
Det var att göra en LO med minst 7 spillbitar. Och det fixade jag ju ;-)
Blev ju t.o.m lite flera än så ;-)




Här har jag gjort en LO efter en skiss från Hobbyhusets forum
Jag tycker själv den ser lite "fattig" ut, men skissen var sådan ;-)

Sedan har vi haft mässa här i Karlstad!
Och naturligtvis var jag tvungen att handla lite i alla fall ;-)
Här är det mesta av det jag handlade.
Ser att det även är med ett par priser jag vann på lotteri ( lila toolsväskan + stämpelpalettn)



Ja det var väl allt för nu
hoppas ni alla som kikar in lämnar komentar.
Jag kan nu se hur många som är in här och tittar, och vart ni bor *ler*
Men det skulle var kul om ni komenterar med så jag vet vilka ni är som är här ;-)

Kram till er alla!

8 kommentarer:

Linda sa...

Vad otroligt duktig du är på att scrappa och göra kort!! Och jisses såna söta kaninungar!

Marie sa...

Ja det blev lite handlat för dig oxå på mässan ser jag. Man måste ju unna sig att shoppa loss ibland heller hur? Jättefina Lo och kort du har gjort, själv blir det bara pyssel på kvällarna när mina vildbattingar har gått och lagt sig
Ha det gött!

Anonym sa...

Kul att se lite av allt fint du gör! Tänker på dej och hoppas allt är ok.

STOR KRAM! /Kada

Anonym sa...

Jättefint julkort - kommer att liftas om det är OK :-) Du fick också med dig lite grann hem från mässan ser jag :-)

Anonym sa...

wow vad mycket skoj du fick med dig hem från mässan..,jättefin blogg du har , mycket fint att titta på...jag återkommer . ;-)

Anonym sa...

Va mycket fint du gjort! Å kaninungarna är ju såå bedårande söta.
Skoj att du är med i stämpelstafetten. Hade själv anmält mig men var på lasarettet när det startade så jag missade allt men följer tävlingen och röstar så klart med stor spänning :-)
Lycka till med tävlandet, ska bli skoj att se dina bidrag i bloggen sedan.

Anonym sa...

Vilket fint lapptäcke det blev av alla spillbitarna. jag tror minsann jag knycker den idéen! Tack för inspiration!

Anonym sa...

Snyggt! Den med spillbitar var ju underbar!!!