16 februari 2008

Mera godsaker !

Har hittat hit :-)

Det finns ytterliggare ett par trevliga saker jag fått hit med posten från en god vän!
Dessa fantastiska saker är det!



En förvaringsväska för min Bind-It-All :-)
Den är jättefin fast den är turkos ;-)
Flera bra förvaringsfack är det med i den!





Ja var ju tvungen att ha en sådan här käck sak med!
Det är en Dreamkutz, och den är verkligen smart !
Skär papper snabbt och enkelt i bra storlekar :-)
Vet snart bara inte vart jag skal lställa allt. Har ju inte värdens största pysselhörna precis ;-)
Just nu förösker jag " bygga " på höjden.
Har tänkt mig att städa av lite med, är på god väg, men ännu mycket kvar att göra.
Hur gör ni andra då ni städar era pysselhörnor?
Bra förvaringstips för trånga utrymmen som ser snyggt ut med, mottages tacksamt!

Kram på er !

8 kommentarer:

Marianne sa...

Wow, det har ´kommit nytt i bloggen!
Jag har tänkt mycket på dig sedan vi träffades och undrar hur det har gått. Kram

Anonym sa...

Det är kul med nya prylar :-) Om du kollar i min blogg så är det ett foto på min pysselplats som jag möblerade om till efter alternativ 2.

Anonym sa...

Hej, oj vad många trevliga pysselsaker det finns. Papperskäraren tycker jag ser extra trevlig ut...tror jag kan gissa var den finns att köpa. Hoppas allt är bra.

Anonym sa...

Kul att se att du uppdaterat :) har väntat på det. Kul men nya pysselprylar, hoppas att du kan hitta smartare förvaring så det ryms ännu mer....

Marie sa...

Jag har oxå problemet med en förliten pysselhörna, har handlat in lite cdförvaringslådor att ha mina pysselgrejor i, dem går det att stapla på höjden oxå. Har inte kommit så mycket längre när det gäller förvaring. ha det gött...

Miapuh sa...

den är käck :) testade på skapa diggar men har inte plats ...
men sen så :D

Anonym sa...

Hejsan! Tusen tack för din kommentar i min blogg, jag vart jätteglad! :) Har legat i feber några dagar, men nu börjar den ge sig som tur är... Hoppas du får det riktigt skojsigt med dina makapärer! ;) Tyvärr har jag inga tips på pysselförvaring, änså länge håller jag till på köksbordet i väntan på att pysselrummet ska bli klart (vilket dröjer nog ett bra tag till...)

Ha det gott, tjingeling!

Bryngelson sa...

Jag tror jag svimmar av avund!!! Jag vill ha alla tre plus en Bind it all!! Det är bara att gratulera :)