21 januari 2008

Ibland så undrar man...
DU som läser, varför ger du dig inte till känna?
Många skriver en komentar och det blir jag så glad för!!!
Det betyder så mycket med bara ett par ord :-)

Men ni andra då ? Ni som smyger i bakgrunden och aldrig talar om att ni faktiskt är här och läser .
Skulle var jättekul om flera kunde bara lämna ett litet fotspår ;-)
Jag ser ju via statistiken att många flera kommer hit och tittar.
En del av er kan jag kanske lista ut vilka ni är, men långt ifrån alla.

Kommer troligen att göra om denna blogg frampå, så det blir en redodlad pysselblogg.
Och sedan ha alla annat på en annan blog där jag sätter lösen.

Då får de som vill läsa i alla fall ge sig till känna och höra av sig!
Sedan är det inte bara för det.
Utan jag vill kunna lägga ut mera foton, men vill inte att vem som helst skall kunna se dem

Hände en otäck sak nyligen vid dotters skola tex.
En man stod och fotograferade barnen.....
Men några bar spran iväg och ropade på fröken så när personalen kom dit var mannen rdan borta.
Kan ju var precis vem som helst! En otäck man som sparar på kort av små barn, eller en student som ville ha något kort bara för sina skoluppgifter kanske? Ja ingen vet varför det fotgraferades...
Men just därför, när man inte vet så vill jag inte gärna bara visa upp en massa foton bara så där.
Vissa personliga saker vill man ju inte att hela "internet" skall ha tillgång till heller .

Ja det var en utsvävning av min nattliga fundering här i min ensamhet. ( ja, alla andra sover)

13 kommentarer:

Miapuh sa...

Tjoho stumpan!
Hörs efter sömn, vad händer hos dig?
kramis MP

Anonym sa...

hej, nu har jag länkat till dig. Jag fortsätter gärna med dig till nya bloggen om jag får. Jag förstår dig med både text och bilder. Jag har funderingar på att byta blogg någon gång i framtiden bara för att få mer funktioner den jag är i nu är bra men kunde vara bättre. Kul att titta in hos dig.

Unknown sa...

halloj! =) Jag brukar vara här inne o kika runt, har lämnat kommentarer, men som "anonyma" men det var bara för att jag var din HV... =)
Ha det gott

Unknown sa...

halloj! Hittade en "manick" som är bra o ha på sin sida, den registrerar dina besökare, varifrån dom kommer och så, man kan se land,län och från vilken sida dom kom ifrån till dig. Har en sån på min sida, bara klicka på den så kan du ladda ner en sån gratis... =)

Anonym sa...

Hej!
Bäst at ge sig till känna. Håller med om att det är kul att få en hälsning från den som varit inne på bloggen. Jag har inget "räkneverk" för besökare så jag tror i stället att nästan ingen kikar i min blogg. Det är ju kul om nån ser arbetet man lägger ner. hoppas du mår bra och snart kan sova
Kram/Marianne

Heléne sa...

Hej! Kul att du hittat till min blogg :-) Den snygga graffitin finns vid gamla flygfältet. Den som vi plåtade finns precis vid Jakobsbergsbron, men det ryktas att det finns fler snygga längre bort längs grusvägen... Ha det gott!/Heléne

Anonym sa...

Erkänner!
Jag är urdålig på att skriva i bloggar men jag kikar ju in här titt som tätt :-)

Kram Cia

Marie sa...

Det var obehagligt med denna man, men som du säger det kan ju ha varit någon som oskyldigt bara ville ta några bilder. Hoppas du och dina har det bra // Marie

Linda sa...

Fy så obehagligt att det var en man där och fotograferade. :-(

Ja, det där med att många besöker ens blogg utan att ge sig till känna känner jag igen. Av ca 30 besökare så kanske 2-3 stycken lämnar en kommentar. Synd, för det är roligt att veta vilka som varit där och skoj att läsa kommentarerna.

kram
Linda

Anna Maria Niia sa...

Hittade hit via HobbyHusets forum... Känner igen tankarna du har runt detta med bloggande... Själv försöker jag vara försiktig med vad jag lägger ut...

Ha en bra vecka!

Anonym sa...

http://www.myscrapbooknook.com/forum/viewtopic.php?t=9492
detta är sidan för kuvertkortet men man kanske måste regga sig...

http://lifeaslou.blogsome.com/2008/01/30/magic-boxes-a-life-as-lou-online-class/
här är instruktionen gör magic box...

Anonym sa...

Kikar ibalnd här // MAlin

Anonym sa...

Hej, hej! Nu är jag här också och kikar!