15 januari 2008

Ny vän !

Hihi ! Ja det har det blivit här *ler*
I Fredags hämtade jag ut min ny maskin Bind-It-All på Posten !





Nu skall här göras egna böcker och album *ler*
Lite tillbehör var man ju tvungen att köpa till med, eller hur ? Så pärmar och spiraler kom det med på posten! *ler*

Sedan tänkte jag minsann köpa en sådan här:


För det är ju ett måste då man har en Bind-It-All eller?
Mycket smidig apparat som skär ned papper i mindre storlekar på ett kick!
Skulle nog även vilja ha denna väska tror jag, som man kan stoppa undan sin Bind-It-All i.

Älskar olika smarta grejer för förvaring , så varför inte *s*
Synd att det inte fins rosa saker bara ;-) Men blått är ganska fint det med!

Har faktiskt fotat alla fina kort jag fick på min födelsedag, men det skall visst komma in i datorn och redigeras med ? Men det kommer, skall ge mig på det bara jag blir lite bättre i handen.

Till sist vill jag säga tack till alla er som skriver en komentar i min blogg när ni varit här!
Tycker du att jag saknar din länk till din blogg?

Ja säg då till så kan jag säkert lägga till den ;-)
Ha det så bra så länge alla vänner!

Kram Koy

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du med ha denna roliga
album-kompis! Ska verkligen bli kul att se vad du hittar på för fint!
Är oxå nyfiken på skärmaskinen, men vill veta lite mer hur den funkar.
Ha det Gott!
Kram,
LOtta/ FruH

Anonym sa...

Skal fortsätta kika in och vänatr med spänning på vad du ska producera =) !

Och GRATTIS i efteskott (tror inte jag gratta tidigare)

((Kramar))

Anonym sa...

inget post ännu???

//HMV

Karabara sa...

Den här bind it all saken är jag oxå sugen på!
Får man fråga priset?
Kram Karin

Anonym sa...

Kikade in, blått är snyggt, men håller med om att rosa kan vara ett strå vassare. En sådan makapär hoppas jag hittar hit med någon gång... får jag länka till dig?

Anonym sa...

Jag är supersugen på DreamKutzen; har du provat nån sån?

Du får jättegärna länka till mej om du vill :-)

Ha en skön helg! Kramiz Kada

Anonym sa...

Åh så kul med en ny kompis ;-). Ska bli spännande att se vad för projekt du hittar på med den...