4 januari 2008

God fortsättning!

Vet att jag varit jättedålig på att uppdatera igen :(
Men det har varit alldeles för mycket annat för mig så jag har inte orkat helt enkelt.
Ni som känner mig , vet vad det beror på och vet att jag inte varit särskillt aktiv med något senate tiden.

Men skall nu försöka bättra mig! Nytt år och nya tag va? *ler*

Sedan sist har jag hunnit fylla år, och det har varit jul med.
Fått finfina saker av både familj och vänner minsann!
Först har jag fått en ny mobiltelefon!
Den är så fin och har massor av bra finesser!
Det är en Nokia N95 med 8GB hårdisk!


5 Mpix kamera med blixt, mmp3 spelare, mediaspelar för film, Inbyggd Gps har den med *ler*
Nu klarar jag mig nog med den ett tag, om den inte som den förra tappas i toan ;-) Fast den förra funkar ändå ännu! Kanske den behövde rengöras lite *ler*

Fick även en ny DVD-brännare till datorn. Var i stort behov av en brännare, så inte alla digitalkort går förlorade om datorn kraschar :/

Sedan fick jag ett gäng med ProMarker pennor och ett tillhörande fodral !

( dock andra färger än de som är på bilden )

Fick pengar av mina föräldrar och svärmor. De har vi redan shoppat upp *s*
Fick mycket fint av mina barn med :) Mest pysselsaker av någon anledning ;-)
Sonens tjejkompis kom hit med en jättesöt blomma och min kära vän Virre var hit med en ursöt groda! Skall försöka fota den så ni får se!

Det var väl det mesta jag fick här hemma.
Sedan fick jag av mina pysselvänner med!
Skriver ett separat inlägg om det sedan!
Vill ju visa alla fina kort jag fick :)

Kram på er!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, va fina grejer du fått på födelsedag och i jul! Ta hand om dig! *kram*

Marie sa...

God fortsättning på det nya året. Tack för inlägget, ängeln har jag köpt av en kompis som säljer hemifrån, visst är den fin. Roligt att få så många fina saker på sin födelsedag och under jul. Så ett grattis på födelsedagen i efterskott. Ha det gött!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!!!
Hoppas det nya året blir bättre för dig. Önskar att du får krafterna tillbaka!
Kram/Marianne-marsipan

Anonym sa...

Så mycket fint du fick!!! Hoppas du får ett lugnare år, vännen! BAMSEKRAM, Kada

Anonym sa...

Vad mycket fint och kul du har fått!
Ska bli spännande vad du hittar på med dina promarkers!
Min lanvendelpåses tryck är ett
äldre fotografi ( det finns säkert andra gratis på nätet) och det har jag printat ut på påstyrkningsark och pressat på tyget innan jag sydde ihop det. Det var hur simpelt som helt och trycket blev kanon!Lycka till!
Kram,
Lotta/ FruH

Karabara sa...

Grattis i efterskott!

Vad kul att ha en ny mobiltelefon. Och vilket smidigt pennfodral till Promarker pennorna!
Kram Karin