9 juni 2008

Mera presenter :-)







Har ju glömt att visa mera presenter jag fick i min födelsedagsswapp på Hobbyhusets forum.

Här kommer det några till då :-)
Skall kika på korten vila de är ifrån sedan, men uppdaterar det senare.
Vill få ut bilderna nu medans det finns i minnet *s*















Som ni ser har jag fått massor av fina saker.
Är så glad för allt fint ni skickat!

Har jag missat att visa någons fina paket?
Snälla, Hojta!!!
För det är inte min mening. Men det käns som det skulle saknas något nämligen.


För övrigt så är min andra personliga blogg uppdaterad nyligen med ett par inlägg . Kika gärna in :-)

http://mammakarin.wordpress.com/

Kram på er!

1 kommentar:

Camilla sa...

Vad mycket fina saker du fick. Längtar till november då det är min tur i Cia´s födelsedagsswapp...Det är ju bara *suck* fem månader dit.. hihi

Ha det gott

Kramar