24 juni 2008

Lite pyssel från mig



Här kommer det lite alster som jag åstakommit senaste tiden.
En enkel Lo på Dottern.
Länge sedan jag scrappade faktiskt, blivit mest kort senaste tiden ju.
Får försöka bättre mig då scrapphörnan är överfylld med både papper, dekorationer och foton *s*





Sedan ett mors dag kort blev det till min mamma.
"Flickan" sitter på 3D-kuddar med det syns dåligt.
Tycker kort ofta blir så platta då man fotar dem :-(




Ytterligare ett kort jag gjort till en tjej som fyllt år för ett tag sedan.




Har tänkt sätta mig att pyssla lite nu ett par dagar, men har migrän .

Tror det beror på att jag spänt mig så då jag har så ont i foten.
Bröt ju en tå på Högerfoten i Torsdags. :-/

Inte har man några bra tabletter man kan ta heller.


Man borde lära sig att istället för att balansera "sig" så släpp det du har i händerna och ta tag i något så slipper man bryta tår ;-)
Ja det gjorde inte jag utan jag försökte rädda dricksglaset jag hade i handet så gick det som det gick.....

Jaja sånt är livet och om en månad är jag "spring" klar igen förhoppningsvis :-)

Förresten glöm inte titta in på min andra blogg ibland, där är det mera "familjära" saker ;-)

http://mammakarin.wordpress.com/

Ha det gott alla pysselvänner !

5 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka fina kort och jag gillar LO´n. Speciellt bokstäverna på LO´n. Vad är det för bokstäver??
Ha det gott!!
och tack för kommentarerna i min blogg!!

Kramizzzz

Anonym sa...

Vilka jättefina kort! Måste vara jätteroligt att både ge och få =) !

Tråkigt med din tå, lät inte något vidare...

((Kramar))

Växla ner sa...

vilka fina kort och vilken fin blogg, blir inspirerad att göra nåt med mina händer

Cia sa...

Vad mycket fint du skapat sen jag besökte dig sist!
Jag har en Award till dig i min blog :-)

Kram
Cia

Karabara sa...

Härliga kort och fin Lo!
Kram Karin