1 september 2008

Dåligt med Pyssel här

Ja det har varit väldigt dåligt med pyssel här sista tiden.
Men då jag inte mår bra ,och inte kan jobba med mina händer så blir det som det blir tyvärr :-(

Men här kommer det några kort i alla fall som jag gjort i sommar !



Var och besökte en pysselvän i sommar.
Passade på att göra & ta med ett enkelt kort .



Kompisens dotter har fyllt 1 år :-)
Foto på Födelsedagsbarnet hittar ni snart i min andra blogg ;-)



Ett äldre födelsedagskort som inte visats tidigare.



Ena sonen har fyllt "körkort" så det blev ett 18-årskort till han med ett presentkort i till körkortet.



Hans flickvän fyllde med år i sommar. Hon gillar svart och rött *ler*
Detta kort har jag inspirerats av ett kort jag sett på nätet.
( ifall någon tycks känna igen det )

För övrigt pysslas det inte mycket då jag har så ont i händerna.
Men om 3 månader skall det väl var bättre igen hoppas jag *ler*
Då är vi 7 i familjen ;-)

Kram på er!

6 kommentarer:

Unknown sa...

söta kort som vanligt vännen
Sänder dig en kram och du har en liten gåva att hämta på min blogg då jag älskar din blogg och de som du gör

ankiann sa...

Kolla in i min blogg så får du en liten överraskning!

Camilla sa...

Vilka snygga kort!!

Ha det så bra vännen och ta hand om dig!!

kramar

Marianne sa...

Jag tyckte väl att jag kände igen ett av korten:)
Vad är det som fattas dig?
Den 28 sept. är det pyssel här hos Anette, kul om du kan komma. Kram

Annie sa...

Härliga kort! min favorit är helt klart det sista!

Kram,
Annie

Laila sa...

Här har mna varit produktiv ser jag! :-)
Jag älskar dte allra översta kortet.