12 september 2008

Kommer bli lugnt

Ja här kommer det inte bli mycket pyssel på ett tag.
Inte på några veckor i alla fall.

Var till läkare på Akuten söndag kväll för mina onda händer.
Behövde "akutoperera" mina händer ganska snart.
Helst inom en vecka, men max inom 2 veckor.

Måndag ( dagen efter ) fick jag samtal på morgonen från Ortopeden, blev opererad i min vänstra hand samma dag!
Kan tala om att jag är vänsterhänt.
Stygnen tas efter 2 veckor.
Sedan 9 Oktober är det dags för högra handen så jag kan bli någorlunda återställd innan vår lilla kommer till oss.

Så nu vet ni varför det inte pysslas här med min "arbetshand" i ett stort paket;-)

Men är så glad ändå, kommer ett nytt inlägg om det senare. :-)

7 kommentarer:

Laila sa...

Men snälla nån... :-o
Vad är det som hänt med dina händer eftersom det vart så akut?
Lycka till nu!

Linda sa...

Skönt att du fick tid för operation så pass snabb. Hoppas dina händer snart blir bra!

kram Linda

Anonym sa...

Hoppas att operationen hjälper nu så du slipper en massa värk

Anonym sa...

Vad har du för problem med händerna? Hoppas att det går bra efter operationen!

Marianne sa...

Men, vad jobbigt för dig. Ta dety nu lugnt och vila så du är pigg till det nya livet kommer.

Anonym sa...

Tack för titten i min blogg! Du finner mallen till CrissCrossCard hos splitcoaststampers.com. Usch då har du också problem med händerna. Jag vet hur det är...Hoppas det läker fort så du kan börja pyssla igen.

Kram MalinZ

Karabara sa...

Åh, din stackare!

Jag hoppas dock att dina händer blir bättre snart!

Kram Karin