3 oktober 2006

Jippie !!!

Äntligen ! Jag skall få en ny kamera :-)
Eller få och få, är väl att ta i *ler*

Har beställt en ny Digital systemkamera ! Är så jätteglad!!
Har jag tur så har jag den innan helgen, annars blir det en lååååång helg *snyft*

Det blir en Canon EOS 400D med tillhörande objektiv.

Visst är den snygg ;-)



















Sedan har jag gjort några kort som jag tänkte visa upp.
Inga mästerverk, men lite pyssel i alla fall från mig :-)




Ett enkelt grattiskort , med embossad örn till min kära sambo.

Och ett kort till en granne som blivit änka nyligen.

Ja det skall var ett kort till, men vart har jag lagt det tro?

I något konstigt dokument i datorn antar jag *s*

Nu är hösten är i alla fall. Ruggigt och regning ute har det varit idag :-(

Man får vara glad så länge det inte är snö som kommer ned, för det har det gjort högre upp i Sverige redan!

Fy sådan lång vinter de får .

Ha det bra alla och kram på er!

6 kommentarer:

Mindi sa...

Vilka fina kort!
Du är duktig du!!!!

Åh jag blir allt lite avis på din nya kamera. Häftigt. :)

Kram kram

Annika sa...

Åh,vad avis jag blir!! Jag vill osså ha en ny kamera!

Jättefina kort du gjort! Kramis!

Anonym sa...

Grattis till nya kameran. Håller tummarna för att du får den innan helgen :-) Lite småavis är jag men jag är supernöjd med min KonicaMinolta Dimage Z10.

Jenny sa...

Kul med ny kamera! Jag borde också skaffa en ny, men det kostar ju sååå mycket pengar *suck*...
Kram/Jenny L

Stamparina sa...

Kameran är JÄTTE snygg! :-)
Kram Carina

Stamparina sa...

... och givetvis korten också :-)
/Carina- igen