29 oktober 2006

Shoppat och pysslat !

Denna helgen har gått till att shoppa pyssel och att pyssla mest ;-)
Lite annat har jag väl gjort förståss, men mest är det detta!

Har gjort klart en LO, men den är lite hemlig ett tag till.
Sedan har jag gjort flera julkort till!









Jag är med på en go liten lista där vi haft onlinehelg med Jultema.
Jättekul att sitta och pyssla och se både sina egna och andras alster växa fram!
Man blir så inspirerad av allt fint man får se!

Sedan så var det kort och scrapbookingmässa här i Karlstad i helgen.
Så där var jag och gjorde av med "lite" pengar igår.
Shoppade en hel del stämplar, embossingpulver, stämpeldynor och annat skojsigt!

Skall se om jag kan göra en lista på allt eller fota *ler*

Annars så är Therese sjuk ännu en gång. Denna gång är det förkylning och hennes astma.
Funderar på att ta Doktorn imorgon för kontroll för det är lite väl rossligt i luftrören nu.
Är lite tight om tid imorgon bara då vi har flera andra saker som måste fixas!
Bilen skall på verkstad för service, Polisförhör om sonens misshandel, Nathalie skall till läkare( funderar på att ta med Therese ) , Reklam måste delas ut och på detta jobbar Lennart.
Men jag är ju kvinna och kan nog fixa det med! *ler*

Sedan innan jag slutar här:

Jag vill passa på att tacka alla som läser i min blogg och skriver så snälla komentarer!
Ni är guld värda allihop!

Kram på er Tjejer!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Onlinehelg och pysselmässa, kan det bli bättre?!

Dina kort är som sagt jättefina och det är så kul att se hur olika alla julkort kan bli!

kram Annika

AnnaHanna sa...

Scrapbookingmässa låter både dyrt och väldigt inspirerande :-)
Onlinehelg, hur går det till?
Är det jul för hela slanten nu? Jättefina julkort du gjort. Jag själv känner inte riktigt julinspirationen än, men det kanske kommer snart.

Kram //Anna

Anonym sa...

Vad mycket fint du pysslat! Jag gjorde inget julrelaterat.

Anonym sa...

Vad mycket fina kort du gjorde i helgen!Handlade du mycket på mässan?

Kram

Mindi sa...

Hej vännen!

Kikar in för att se hur du har det. :) Hur funkar det med en online helg så där? Berätta för en som inte förstår. Hur visar ni era alster för varandra då???? :)

Kram kram

Mindi sa...

hej vännen!

var blev du av? ;)

Stor kram