10 januari 2007

Länge sedan sist!

Hej alla mina bloggvänner, ja hej till alla andra vänner som läser här med ;-)

Så skall jag försöka ta mig i kragen och skriva lite här.
Det är nu så länge sedan så både älste sonen har fyllt 18 år,

















och även jag har tydligen blivit 1 år äldre.
Sedan har det även varit Lucia, jul och nyår.
Allt förlöpte lugnt och utan större problem.

Tack för alla fina kort jag har fått både när jag fyllde år och till jul.

Jag ber er som jag inte skickade julkort till om förlåtelse.
Men orken räckte inte riktigt till för att göra flera kort.
Men vem vet, kanske dyker det istället upp något till er utan speciell anledning frampå :-)

Måste berätta i alla fall en sak. Fick ett nytt zoomobjektiv till min fina Digitalkamera av Lennart då jag fyllde år. Gissa om jag är glad !! :-)

Med det har jag tagit några härliga nyårskort som ni ser ett par av här under
.



Så har jag pysslat lite innan jul med.
Jag har bla gjort en Lo om min Äldsta son.
Den måste jag fota först innan ni får se den ;-)

Men även några kort har jag lyckats göra.




















Sedan några ATC till en swap + en extra rosa ATC.
På den har jag använt två olika stämplar från stämpelbutiken Dreamcatched

Skall även fixa till kortet på dem så visar jag upp det sedan:-)

Så här såg årets julkort ut som vi skickade till nära och kära.


















Det är vår ena Kanin, Fiona och yngsta dottern Therese som fått ställa upp som modeller ;-)

Sedan så måste jag berätta vad jag köpte mig häromdagen !
Äntligen köpte jag mig en ny efterlängtad skärmaskin till mina pysselbehov :-).












Och den är verkligen bra att jobba med! Så går ni i köpetankar så rekomenderar jag
er verkligen att lägga till lite och köpa en sådan istället för de lite billigare varianterna!

Så detta får bli allt för denna gång!

Ha det bra nu alla så hoppas vi på att jag uppdaterar lite oftare nu på det nya året ;-)

Kram till er alla!



2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH vad roligt att se att du pysslat lite och läsa vad som händer i ditt liv.
Fyrverkeribilderna är super och kul med en ny skärapparat!

kram Annika

Anonym sa...

wow så fina fyverkeribilderna var. Tog också ett antal, kanske man skulle göra en liknande LO ;-)
Mycket annat hade du ju också fått till

kram am