11 januari 2007

Åh se det snöar !

Ja igår kväll kom det änligen snö som också låg kvar.
Om än lite då ;) Men det kom i alla fall *ler*

Så nu idag vid 2 tiden så började det igen. Så kanske vi får lite vinter trots allt!
Therese är just nu ute och kämpar med att försöka få till en snögubbe *ler*
Den blir nog en liten det :)

Undrar om man skall köpa en ny pulka och slippa leta efter de andra *s*

Förresten! måste tipsa er om något med!





Detta är något jag gått med i och verkligen tror på!
Verkar bra minnsan !
Är igenligen med på en hel massa ställen där man skall få saker
Idag fick jag faktiskt en stor påse med blandat godis från Sweetcollect

Uppskattat minsann *skratt*

Här kommer en ATC jag gjort tidigare. Den är Helt rosa.
Det blå är alltså bara från bakgrunden jag fotat ATC:n på !




















Både Blomstämpel och Textstämpel är köpt i min nätväns stämpelbutik Dreamcatched




Har fortfarande inte laddat upp flera foton *skäms på mig*
Men det kanske kommer ikväll ? ;)

HA det bra alla så hörs vi snart igen

Kramis !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt jobbat Anna-Karin! Hoppas få se lite fler kort med den nya kameran också snart :)

Anonym sa...

Va härligt med snö, här har vi bara blåst just nu. Men som tur är är det i alla fall uppehåll.
Har du fått något från Buzzscout än?

kram am

Fotograferande Maria sa...

Hej Anna-Karin!
Vad kul att du uppdaterat här:) Jag har en länk på min blogg Kika gärna in:9 kram / Maria

Anonym sa...

Hejsan.... kul att se lite vad du har pysslat med. Fina foton från nyårsafton!!

Anonym sa...

Wow vilken snygg ATC !! Och färgen är ju helt perfekt *fniss* Vad roligt att få se vad du gjort med stämplarna du köpte. Hoppas jag får se en massa snyggt nu med dom du förbeställt också :)
Ha en bra vecka !
*kram*

Annika kort & gott sa...

Sicken söt ATC!
Klart att vi vill se en massa fina bilder!!!
kram Annika