16 januari 2007

Ny vecka och jag har fotat lite och även gjort en ny LO

Först ut har ni min yngsta med sig egen snögubbe hon han göra,
innan all snö smälte bort igen :-(


Sedan en trött tjej som käkar upp sitt melanmål ute *ler*

Jag verkligen älskar mitt zoomobjektiv. :-)

Där har all snön smält bort och det är grått och tråkigt ute.

Men äntligen kom den igen idag, jo Snön!!
Det är alldeles vitt ute *ler*
Så här ser min Senaste LO ut.
Den är en 8x8 Lo och skall sitta i ett Djur-ABC album .
Jag har använt detta:
Öljetter, Foamstamp, band på dold Journaling + på fotot, Qk alfabet och målat dit tassarna.
Kan ni tänka er bara enfärgat cardstock, mestadels Bazill.

Har även gjort ett kort till en tjej som fyllt år. Men det kan jag inte visa ännu *s*

Blev faktiskt riktigt nöjd med det kortet!

Får bli att visa när posten kommit fram, ifall hon råkar kolla i min blogg!

För övrigt har jag jätteont i min kropp just nu.

Särskilt i mina händer :-( Tror vädret har sin del i det hela

Men återkommer med mera pyssel, så snart kroppen tillåter det!

Kram på er alla därute i snöovädret. Ja till er andra med som ingen snö fått :-)

Kramis !!

2 kommentarer:

AnnaHanna sa...

Halloj! Kikar förbi och kollar läget. Fin B-bild!
Kram //Anna

Frusvea sa...

Vilket superbra foto på dottern i den rosa mössan. Det bara MÅSTE du ju scrappa !!
*kram*