25 maj 2007

Ja så har jag pysslat lite med :-)

Det är väl inte så mycket, men visst har jag gjort lite i alla fall *ler*
Så jag tänkte passa på att vissa upp en del av det här i alla fall.
Det är väl saker ifrån Mars och framåt som jag gjort.



Ett kort jag gjorde till en nätvän.
Det skulle var rött och Rosa, och det är det ju ;-)




Detta är en LO som jag gjorde i en Swap vi hade på en lista jag är med i.
Vi fick foton av en person, som vi skulle sedan scrappa och skicka tillbaka.
Det var jättekul att göra , och extra kul var det att mottagaren gillade den så klart!
Jag har lagt en dold Tag bakom fotot ( det prickiga bandet som sticker upp )
Där står det lite om själva fotot och ägaren till dessa underbart söta katter :-)





Sedan har det gjorts ett kort till en nätvän som fått en sån för ett tag sedan.






Sist ut är ett påskkort jag gjorde åt en nätvän.
Vet att hon gillar Rosa, därav basfärgen *ler*

Det var lite från mig, och mera kommer det säkert frampå :-)

Kram på er !

6 kommentarer:

Lotta sa...

Kul att se så många fina kort här i din blogg. Favoritkortet bor ju här hos oss och står på en hylla minsann :-)

Kram L8

Anonym sa...

Jättefina kort du gjort!
Vilken jättsøt hundvalp =) !

((Kramar))

Anonym sa...

Vad många fina kort du gjort vännen! Själv har jag inte pysslat på länge men snart får jag nog börja för det kliar i fingrarna :-)

Kram Cia

Anonym sa...

Du gör så mycket fina saker. :) Man blir nästan avundsjuk på er som kan detta IRL och inte bara genom datorn. :)

Kram Kram

Karabara sa...

Jättefina kort!
Kram Karin

Lisbet sa...

Vilka ljuvliga alster du har scrappat - underbara.