8 maj 2007

Massa fint jag fått i posten!!



Måste få vissa detta!!


Som de flesta vet så har jag varit sjuk och mått jättedåligt.

Och är väl inte precis jättebra nu heller.......

Men när man får så här fin och trevlig post så hjälper det en att bli lite piggare :-))





Detta rosa jättefina krya på dig kortet har jag fått av Gulliga Jaana !

Tack snälla du!

*kram till dig*


Sedan så kom det ett stort paket en dag på posten!!!

Trodde Cia skickat en annans beställning fel.....

Men i där låg det massor av roliga och jättefina saker!

Och ingen lapp såg jag.

Men det låg ett fint kort i minsann.

Där stod det så fina saker som Cia och Linda skrivit till mig!

Jag fick massor av fina pysselsaker av dessa två jättegoa tjejer!!

*kram på er*







SEdan kom det värdens sötaste "GROD" -kort från ML *ler*


Detta var en så söt groda som hon skickade mig :-))


Tack gulliga du för alla värmade ord du skrev till mig!


*Kram*

Sedan här för några dagar sedan dök ytterligare ett jättefint kort upp!

Detta underbara kort fick jag av Karin S

Tack Gulliga du för kort, gåva och fina ord till mig!

Många Kramar även till er alla goa underbara som tänkt på mig på ett eller annat sätt! Tack även för jättesnälla och omtänksamma mail jag fått från många av er!

Ingen nämd och ingen glömd!!

Många Kramar Anna-Karin

7 kommentarer:

Lotta sa...

Vilka fina gåvor och kort du fått.
Det är så härligt att få rolig post - det vet ju jag. Stort tack ännu en gång för att din omtanke om vår lilla familj.

Kram L8

Miapuh sa...

Tjoho!
Krya på dig, de kommer något en vacker dag eller kanske en regnig dag =) försöker la slå en pling snart igen.
jättesöta &gulliga rara prylar du fått :D
kramis

Karabara sa...

Men gu så härligt att känna sig uppvaktad *ler*
Hoppas att du snart känner att du mår bättre!
Kram Karin

Anonym sa...

Vilka fina presenter!

Annika sa...

Men så fina kort! Extra härligt att få sån post när man inte mår så bra! Sköt om dig! Kramis!

Anonym sa...

Sköt om dig vännen och njut av alla fina kort och gåvor :-)

KRAM
Cia

Koy sa...

Tack till er alla!
Jag njuter av de fina korten här hemma!

Lotta: Varsegod :-) Hoppas det kommer till användning!

Tack för krya på hälsningar från er!

Många Kramar från mig!