11 maj 2007

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Cia

Tre saker jag inte förstår:
- Pedofiler- Misshandlare - Djurplågeri

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- Brevvåg- telefon- Fotoskrivare

Tre saker jag gör just nu:
- Väntar på att Telefonen skall ringa - Skriver i bloggen- Undrar om migränen skall släppa snart
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Se mina barn och framtida barnbarn växa upp - Ta motorcykekörkort - Dyka i havet

Tre saker jag kan göra:
- Fotografera-Baka- Sy

Tre saker jag inte kan:
- Gå på stan utan att shoppa- Låta Bli Datorn en dag ( om jag inte är sjuk då ) - Laga Bilen

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Avslappningsmusik- Bon Jovi - Ditt inre

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
-Min kameras Alla inställningar utantill - Att Segla - Lita på människor

Tre favoriträtter:
- Entrecote med potatisgratäng- Grillad Lax- Kött med pepparotssås

Nu tror jag de flesta jag känner blivit utmanade redan
Så DU som inte blivit utmanad och läser detta , DIG utmanar jag :)

Inga kommentarer: